Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації

ЗНО, МОНІТОРИНГ, ОЛІМПІАДИ

 

Для кожної країни найбільшу цінність становлять освічені люди, які знайшли своє місце в житті, сповна реалізували власні творчі й професійні можливості, інтелектуальні та організаторські здібності. Саме вони є головним рушієм прогресу у всіх сферах діяльності суспільства і держави.

У сучасних умовах розвитку освіти кожен педагог, який   усвідомлює потреби сучасного суспільства і власну відповідальність за якість надання освітніх послуг не тільки перед державними органами, а перш за все своїми учнями, їхніми батьками та колегами-педагогами, намагається   зробити все можливе для розкриття та розвитку  здібностей, талантів і можливостей кожної дитини.   

  На жаль, багато українських вчителів досі бачать своє завдання в тому, щоб вкласти в дитину певний обсяг знань.

І досі чи не єдиний показник успішності – рейтинг ЗНО.

Але є важливіші речі: ким ці учні стануть за 10 років, чиї життя вони змінять, які проекти втілять у життя і наскільки себе зможуть реалізувати.

Це можливо за однієї умови: якщо діти оволодіють навичками 21-го століття.

Наприклад, критичним і креативним мисленням.

Завдання вчителя – розвинути ці навички за час навчання.

Роль сучасного вчителя у тому, щоб змусити дитину мислити.

       Подивилися в інтернеті варіанти, потім ввімкнули критичне мислення і відкинули зайве, аргументували свою думку, розподілили ролі і домовилися, як вони будуть свої відповіді презентувати.

        Під час здобуття знань треба відпрацювати навички пошуку інформації, співпраці, емпатію, лідерські навички. Сучасний освітній процес – коли на уроці багато розмов, але не монологів.

         Вчителі, які розуміють, що успіх вимірюється не тільки матеріальним достатком, відчувають велику відповідальність готувати дітей до завтрашнього світу, бо ми не знаємо, яким він буде.

        Вони мають бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти удвічі швидше.

     Чудово, що таких учителів більшає, вони – агенти змін української школи.