Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації

Моніторинг

З метою дослідження об’єктивності оцінювання рівня навчальних досягнень учнів 11-х класів ЗЗСО району, методичним кабінетом було організовано та проведено моніторинг з базових дисциплін у ІІ етапи (у І та ІІ семестрі).

За наслідками проведених  моніторингів зроблено порівняльний аналіз показників районного моніторингу за І семестр та районного моніторингу за ІІ семестр.

   

         Кількість учнів, які приймали участь у другому моніторингу дещо зменшилася у порівнянні з кількістю учнів першого моніторингу. Вчителі пояснили, що учні були відсутні з поважних причин (за станом здоров’я), є випадки переведення до іншого навчального закладу. Кілька випускників Білківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (зі слів керівника закладу освіти) здавали вступні іспити  до вищих навчальних закладів за межами України. Проте, кілька учнів Сілецької ЗОШ І-ІІІ ступенів були відсутні в школі без поважних причин.

     За результатами  районних  моніторингів у першому та другому семестрах показник становив: 

 

Українська мова

початковий

середній

достатній

високий

І семестр

88

310

121

14

ІІ семестр

120

215

115

56

 

 

 

 

Історія України

початковий

середній

достатній

високий

І семестр

96

241

123

24

ІІ семестр

62

236

153

32

 

 

 Аналіз даних результатів проведених моніторингів з математики в 11 класах  закладів загальної середньої освіти  району, поданих в таблиці та на діаграмі, дозволяє зробити наступний висновок:

- в 11-х класах відбулося зменшення кількісних показників   початкового рівня  на  15%, збільшення середнього на 4%, достатнього рівня на 10%  та  високого на 0,8%.

- якісний показник з більшився за рахунок покращення кількісного показника достатнього рівня на 10 %  (з 9% до 19%).

 

МАТЕМАТИКА  -  11 клас

 

 

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ

ПОЧАТКОВИЙ

СЕРЕДНІЙ

ДОСТАТНІЙ

ВИСОКИЙ

І СЕМЕСТР

529

291

177

47

14

55%

33%

9%

2,6%

ІІ СЕМЕСТР

493

198

186

92

17

40%

38%

19%

3,4%

 

 

 

 

І семестр:

Початковий рівень –291 учень – 55%;

Середній рівень – 177 учнів – 33%;

Достатній рівень – 47 учнів9%;

Високий рівень – 14 учнів – 3%

 

ІІ семестр:

Початковий рівень – 198 учнів – 40%;

Середній рівень – 186 учнів – 38%;

Достатній рівень – 92 учні19%;

Високий рівень – 17 учнів – 3%